Проекти

  • Монітори в Метрополітені
  • Монітори в швидкісному трамваї
  • Монітори в аеропортах
  • WiFi в аеропортах
  • Монітори в ІНТЕРСІТІ

*додатково LED екрани в м. Харків та статичні носії в вагонах харківського метрополітену

01.01.2020

Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 5-15% в перший місяць активності +15% до середнього тренду щоденних реєстрацій протягом першого місяця рекламної кампанії.

Image
Image

Стабільне щомісячне зростання клієнтської бази нових клієнтів на 10-15%. Тренд повернення клієнтів, які не робили жодної покупки 6 місяців та довше. Помітність в медіа, бажання партнерів підключатися до проведення спільних акцій.

Аудиторія «Шукачі знижок» для проведення дозвілля – 1 млн. Київ, 1,2 млн в 4 найбільших містах України (Львів, Одесса Харків, Дніпро). Повернення інтересу до ринку «покупонів»

Image
Image

Стабільний зростаючий тренд реєстрацій протягом 3х місяців. Стабільна кількість нових реєстрацій Поновлення активності після послаблення карантинних заходів. Початок використання нових носіїв та форматів.

Image

Проекти

  • Монітори в потягах Інтерсіті
  • Монітори в Київському метрополітені
  • Відеостійки, монітори та екрани FIDS в МА Бориспіль
  • WiFi Бориспіль

01.01.2020

Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 5-15% в перший місяць активності +57% до середнього тренду щоденних реєстрацій протягом першого місяця рекламної кампанії.

Image
Image

Зростання клієнтської бази на більш ніж 60%. Збільшення частоти поїздок на 25%. Відгуки клієнтів в соціальних мережах, покращення відношення до каршерінгу і розуміння переваг послуги.

Перезапуск проекту, після стабілізації епідеміологічної ситуації. Стабілізація показника нових реєстрацій, якісне доповнення кампаній в соціальних мережах та digital.

Аудиторія конкурентного ринку – 572 тис. Київ користувачі послуг таксі. Необхідність формування та розуміння ринку Каршерінгу в Україні

Image
Image

Стабільний зростаючий тренд реєстрацій протягом 3х місяців. Стабільна кількість нових реєстрацій. Поновлення активності після послаблення карантинних заходів. Початок використання нових носіїв та форматів.

Image
Image

Проекти

  • Монітори в потягах Інтерсіті
  • Монітори в Київському метрополітені
  • Відеостійки, монітори та екрани FIDS в МА Бориспіль
  • WiFi Бориспіль

*додатково LED екран у м. Харків

07.2019

Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 27-32%в тиждень, протягом перших 4х тижнів кампанії.

Image

Відгуки про ефективність проекту з Head офісу клієнта. Активна боротьба за лідерську позиції в містах присутності, за рахунок динамічного приросту бази клієнтів.

Зростання рівня впізнаванності бренду. Збільшення бази клієнтів та бази водіїв. Переговори про продовження співробітництва у схожому форматі. Планування нової комунікації після карантину.

Аудиторія ринку – 731,3 тис. по трьом містам користувачів послуг таксі. Необхідність пошуку водіїв та збільшення бази клієнтів. Збільшення рівня впізнаванності бренду Bolt (перезапуск і використання міжнародного бренду, замість Taxify).

Image

Стабільний зростаючий тренд нових реєстрацій протягом наступних 4х тижнів на рівні 30%.

Image
Image

Контактна інформація