Проекти

- Монітори в Метрополітені
- Монітори в швидкісному трамваї
- Монітори в аеропортах
- WiFi в аеропортах
- Монітори в ІНТЕРСІТІ
*додатково LED екрани в м. Харків та статичні носії в вагонах харківського метрополітену
01.01.2020
Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 5-15% в перший місяць активності +15% до середнього тренду щоденних реєстрацій протягом першого місяця рекламної кампанії.


Стабільне щомісячне зростання клієнтської бази нових клієнтів на 10-15%. Тренд повернення клієнтів, які не робили жодної покупки 6 місяців та довше. Помітність в медіа, бажання партнерів підключатися до проведення спільних акцій.
Аудиторія «Шукачі знижок» для проведення дозвілля – 1 млн. Київ, 1,2 млн в 4 найбільших містах України (Львів, Одесса Харків, Дніпро). Повернення інтересу до ринку «покупонів»


Стабільний зростаючий тренд реєстрацій протягом 3х місяців. Стабільна кількість нових реєстрацій Поновлення активності після послаблення карантинних заходів. Початок використання нових носіїв та форматів.

Проекти

- Монітори в потягах Інтерсіті
- Монітори в Київському метрополітені
- Відеостійки, монітори та екрани FIDS в МА Бориспіль
- WiFi Бориспіль
01.01.2020
Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 5-15% в перший місяць активності +57% до середнього тренду щоденних реєстрацій протягом першого місяця рекламної кампанії.


Зростання клієнтської бази на більш ніж 60%. Збільшення частоти поїздок на 25%. Відгуки клієнтів в соціальних мережах, покращення відношення до каршерінгу і розуміння переваг послуги.
Перезапуск проекту, після стабілізації епідеміологічної ситуації. Стабілізація показника нових реєстрацій, якісне доповнення кампаній в соціальних мережах та digital.
Аудиторія конкурентного ринку – 572 тис. Київ користувачі послуг таксі. Необхідність формування та розуміння ринку Каршерінгу в Україні


Стабільний зростаючий тренд реєстрацій протягом 3х місяців. Стабільна кількість нових реєстрацій. Поновлення активності після послаблення карантинних заходів. Початок використання нових носіїв та форматів.


Проекти

- Монітори в потягах Інтерсіті
- Монітори в Київському метрополітені
- Відеостійки, монітори та екрани FIDS в МА Бориспіль
- WiFi Бориспіль
*додатково LED екран у м. Харків
07.2019
Запуск проекту. Приріст клієнтських реєстрацій на 27-32%в тиждень, протягом перших 4х тижнів кампанії.

Відгуки про ефективність проекту з Head офісу клієнта. Активна боротьба за лідерську позиції в містах присутності, за рахунок динамічного приросту бази клієнтів.
Зростання рівня впізнаванності бренду. Збільшення бази клієнтів та бази водіїв. Переговори про продовження співробітництва у схожому форматі. Планування нової комунікації після карантину.
Аудиторія ринку – 731,3 тис. по трьом містам користувачів послуг таксі. Необхідність пошуку водіїв та збільшення бази клієнтів. Збільшення рівня впізнаванності бренду Bolt (перезапуск і використання міжнародного бренду, замість Taxify).

Стабільний зростаючий тренд нових реєстрацій протягом наступних 4х тижнів на рівні 30%.

